La palabra final. Diariu d'un suicidiu

Tatafiore, Roberta

Editorial: Trabe

ISBN: 9788418286575

Publicación: 2021

Nº de páginas: 128

Precio: 15,50 €.

Nun mundu onde manden la manipulación del llinguaxe y la simplificación de la realidá, val más facer casu de lo qu'escribiere Johann Wolfgang von Goethe en Poesía y verdá, ello ye, que'l «suicidiu ye un fechu que fai parte de la naturaleza humana. Pese a lo muncho que se dixo y que se fixo sobre él nel pasáu, caún tien d'enfrentase a él dende'l principiu, y en cada dómina tien que lo repensar». Sía como quier, tamos a tiempu de proponer a l'Academia de la Llingua Asturiana qu'inxerte nuna nueva edición del diccionariu esta entrada: «avestruz, l'(a): sust. Ave del xéneru Struthio [de tamañu mui grande y pates llarges, abondante n'Asturies]».
Comporre una morte resume una obra que, pese a que nun fai apoloxía nenguna, combina acción y determinación, mas tamién aceptación y solución. Nun vos sentir pecadores o criminales por lleer pa pensar y pa falar claro, ensin davos, ensin llimitar nin la vuestra comprensión nin les vuestres opciones a la d'encarar la cuestión del suicidiu con seriedá.
La llectura d'esti diariu supón dir en cata de la razón pa trescender lo que ye un tabú social y pa evitar que nos arrequexen nun campu maniquéu onde la elección y la responsabilidá son estigmatizaes y onde la represión evita la reflexón en voz alto, porque tiramos más a condenar cola fin de quitar (y de quitanos) la posibilidá d'entender los fechos.
Nel diariu d'esa muyer inconformista que foi Roberta Tatafiore vais topar lliteratura, memoria, amistá y crítica. Sí, too esto. Pero si queréis polémica, vais tenela. Daveres.