IX FERIA DEL LIBRO. Lectura de relatos en memoria de Gonzalo Romero y Recital de poesía y presentación del libro: Todos os tristes de mayo


9ª Feria del Libro Cambalache

9ª Feria del Libro Cambalache

El viernes 22 de noviembre, a las 21.30h. Lectura de relatos en memoria de Gonzalo Romero Izarra. 

Autor, entre otros, de libros como La escuela (h)echa pedazos y Palabras liberadas, impulsor de la revista Rescoldos y amigo y compañero desde su labor en la Asociación Candela.

Recital de poesía y presentación del libro: Todos os tristes de mayo (Trabe, 2012). Presenta: Miguel Rodríguez Monteavaro (autor).

Sin deixar d’apuntar de xeito mui residual dellas coordenadas básicas da súa obra anterior, como a presencia da naturaleza ou a visión circular del tempo, Miguel Rodríguez Monteavaro quer máis avanzar nel sou camín llírico y zampar úa berrida colectiva y xeneracional de reigaño urbano ben marcao, unde se deixa ver a violencia da posmodernidá, a incomunicación del ser humano, a sordidez da noite, a dificultá de vivir ou a crueldá da divinidá. Aborda un imaxinario pop con actitú punk y, a pesar d’identificar felicidá con falacia y tristeza con realidá, nun para de lluitar por tocar a lluz y cola entre os sous versos sacudiyóis de sensibilidá.